/\The Awesome One
Welcome!



Annyeong! My name is (YOUR NAME). Call me (YOUR NICKNAME) for short. I hope you'll enjoy in my blog. Thank you!

Diary About Stuff Links
Tagboard


put your cbox code

Big thanks!


Template made by : izyanyancinnamonAre-Qil
Image support by : Google
Re.designer : Nisa
Edited by: your name
Tutorial : una, lettha, aina.


About Me!

Hye And Assalamualikum ;) ! nk tahu tak sapa budak ni?? hehe! ni lah saya! tak comel kan? yeah i know :3 ! Saya Bersekolah dekat Sk Convent Father Barre ! Saya Darjah 6! so,Tahun ni saya ambil UPSR ;) waahh!! takut lah! By the way! saya lahir dekat Kajang! @fashachance itu nama twitter saya! follow! saya ni crazy sikit! hehehe! I'm Friendly okey! hehe! Saya single and Unavailable ! haha! Saya tak Hot saya cool je! hehehe! Saya ada 5 kawan baik yg selalu tolong saya masa saya susah! ! ;) nk jadi kwn saya?? hehe? jadilah! Saya ni Pemalu sikit! hehe! I Love Cat ! and i Love My BFFAE! 

0 chocolate[s]